|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är en stolt, nybliven ägare till en bmw 325Ci -01 (stålblå). Härlig bil som tvärr är kom utrustad med 16" originalfälgar.... Jag skulle vilja ha lite "smakråd" på var jag hittar snygga som passar 17"-18". (Jag kan inget om fälgar...) | |
|
dejvan: BMW har en utmärkt fälgkatalog för samtliga modeller som du hämtar gratis hos din närmsta återförsäljare. Detta gäller då endast BMW original alufälgar, men samtidigt är det väl snyggast med riktiga BMW fälgar på din BMW!?. Sen antar jag väl att BBS och motsvarande fälgföretag har sina kataloger som man säkert kan beställa hem. Andrahandsvärdet för begagnade alufälgar är nästan i klass med datorer, dvs dyrt att köpa nytt och billigt att köpa begagnat. Så ett tips är att bevaka annonsmarknader som ex. här på BMW börsen där du säkert kan fynda ett par fina fälgar för ett betydligt lägre pris än vad de kostade som nya. Mvh K |
|
| Personligen tycker jag att om du köpt en såpass ny (och dyr) bil bör du hålla dig till originalgrejjor. Av BMW fälgarna tycker jag att Radial Styling 32 är absolut snyggast till en vacker coupé. | |
|
Hej De klart snyggaste fälgarna är de nya M3 19". |
|
| Får jag ha en åsikt så tycker jag förstås mina fälgar är snyggast :) Dubbeleker Split! (den fälgen som är på framsidan av BMW's fälgkatalog). | |
|
Ja, dubbeleker split har jag faktiskt tittat på och håller med om att dom är väldigt läckra..... Sen skall man ju välja mellan 17" eller 18".... vet du vad dom kostar? |
|
| Jepp, när jag köpte dem i aug 2000 kostade de 4.575:-/st (fram 7,5 x 17) resp. 4.750:-/st (bak 8,5 x 17). | |
| Glömde ange priset för 18"'arna... 5.465:- resp 5.650:- | |
|
Hej, AC Schnitzer Typ II Länk Hur läckra som helst. /S |
|
|
Håller nästan med swede, AC Schnitzer Leichtmetallfelgen Typ III är suveränt läcker. www.malte-racing.com |
|
| Hittade M3 replica fälgar 17".... Inte så dyra och ganska snygga.....Kan det vara något? | |
|
Sitter AC-Schnitzer Typ III på min e46:a och det är underbart :-D Skall fixa bilder på min bil nästa vecka, men jag har lagt andra bilder på fälgarna här också: Länk |
|
| Jag har kanske en något bättre bild från min "gamla" M3 Cab. Finns inlagd i galleriet i mitten av december. | |
|
Bifogar en länk med bilder på min bil. Länk |
|
|
Jag har schnitzer typ III pa min bil med 225/40/18 och 255/35/18 och jag ar grymt nojd!! Annars tycker jag aven M3 19 tummare ar snygga samt BBS challenge.. Bilder pa min bil med falgar kan du se pa www.robertgustavson.com under photo gallery och sedan langs ner pa sidan. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
Länk Käck fälgsida ! |
|
djhenk |
Jag tycker personligen att Rondells 63 modell är förbaskat fina.. (har själv en uppsättning) =)) Kolla min bil i galleriet! |
Phille |
AEZ ARES!!! Nobody is Perfect Im nobody... :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.