|
|
|
|---|---|
|
Hej Skulle vilja förbättra angeleyes på min e90-05. Har just nu de tråkiga gula fabriksmonterade, men skulle vilja ha de skarpa vita. Nån snäll och kunnig person som kan länka till mig var jag kan skaffa de? Och kan man ändra instrumentbelysningen? | |
|
Om du menar öka ljusstyrkan så kan du göra det genom att gå in i menyn via vipp-knappen på blinkersspaken. Det är det första valet som kommer upp. |
|
| Nej, utan en helt annan färg på belysningen. Den är orange nu.. | |
|
Nej, det går inte. |
|
| tack | |
| lostbane: som jag hr förstått rätt så vill du byta färg på ringarna? för då kan du köpa de på styling4u.se(fd stytun) köpte mina för 10 dagar sen därifrån. fast till en e61. ser ut som xenon ringar =) det var lätt att byta de oxå. | |
| Dessa är för E90 Länk | |
|
Perfekt! Exakt vad jag var ute efter... Tusen tack:D |
|
| Så!! Nya angeleyes inhandlade, xenonlook på dimljusen likaså samt vita reg. skylt lampor på väg. Börjar redan dregla:D | |
|
Clubsport// Hur vet man att man har kommit rätt via vippen för att justera ljusstyrkan i angeleyes'n? |
|
|
Nån som har monterat kittet från styling4u som danragn tipsar om? Jag beställde men fick inte med några kablar som det står på hemsidan.. Behöver man dom? mvh |
|
|
Du behöver inte extra kablage till E90 modellerna. /Daniel |
|
|
Clubsport// Är du säker att det går göra så? |
|
| Grodan: Clubsport pratade nog om att justera ljusstyrkan på instrumentbelysningen... | |
| Jag trodde han menade styrkan i angeleyes ringarna. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.