|
|
|
|---|---|
|
Hej Den här 525:an verkar sjukt bra till det priset som kanske är lite väl lågt? Länk Men alltid är det något fuffens. Någon som varit och tittat? | |
|
Det är ju ett bra pris och det verkar ju inte vara något fuffens men du kan nog inte ta mycket mer för en E39 tänk på att den är 7 år gammal |
|
|
Om någon är intresserad av bilen, kan jag åta mig att kika på den då den finns i min kära hemstad. /Linus |
|
|
Men 4k mil på mätaren så borde det gå att få ut lite mer. Den blir nog såld snabbt om det inte är något skumt. Jag är tveksam, man slutar aldrig att förvånas. Kan vara plåtskador eller något sånt. |
|
| Tveksam till om det går att få ut mer för en -02:a. | |
|
Här är en till men den är det garanterat något fuffens med. Den har m-tröskel som är eftermoterad? Länk |
|
| Import, ratten är till en 3-serie, eftermonterad tröskel, grillen är en piratkopia, dörrhandtagen är inte heller BMWs och fälgarna tillhör inte bilen. Bilen har knappast gått bara 4500 mil (jag har inte sett den i verkligheten). Hmm det osar lite skumt. Får du den väääldigt billigt, så visst. | |
|
Ratten är orginal 5-serie t.o.m MJ01, grillen 540, dörrhandtagen orginal i en annan färg. Har ingen aning om vad den kan ha gått, men importer skall alltid kollas upp då det vanligen skruvas lite när de kommer hit. |
|
rsarits |
Jag köpte en 525 -02 sedan med 11500 mil på mätaren med samma utrustning som denna bil i förra veckan, och betalade 95000:- på Novation (aukt BMW-handlare) i Uppsala, dessutom nyligen servad inspektion 2, svensksåld så klart och full servicehistorik. Priset är möjligen något högt, jag har iofs inte helskinn, men jag har sportstolarna i halvskinn och 3 månaders garanti. Vet inte om jag tycker att 6-7000 mil i skillnad är värt 25000:-, men det är jag det. Micke |
rsarits |
Bil nr 2 "importen": Min 02:a har dessa trösklar (om det är på utsidan som avses) och den ratten, det kanske hör ihop med att min har M-sport chassi? Micke |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
rsarits : Helt OK tycker jag. 530-02an är garanterat skruvad en sådan finns inte att uppbringa. 4år i EU intagen + 2,5 år i Sverige faller på sin egen orimlighet. Denna känns inte dyr heller fast det är en -99. Länk Den har alla attraktiva attribut. dessutom knappt inkörd. Här åker man många mil. Det är alltid värt att slanta upp några 10tkr extra för en välskött lågmilad pärla man har igen det i slutändan. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.