|
|
|
|---|---|
PGR |
Är det någon som vet hur man byter lampan som sitter bakom reglagen till ACn? Bilen är en 320 -95 (E36). Har kollat själv men kunde inte förstå hur man skulle få ut den. |
| Du måste gå in genom grenröret och upp i ventilerna. Sen... na, Jag har ett annat lite bekymmer. Det finns inga lampor bakom reglegen för luftflödet eller reglaget för flöktstyrkan på min bil. Reglagen har ju den vanliga lilla "glasbiten" som lampan ska lysa igenom. Men bakom reglagen finns det inga lampor.... Något som vet om det ska vara så på en E36 94a? | |
|
Du börjar med att DRA ut de fyra rattarna, där bakom hittar du nog några skruvar (trro det är 2st) som du kan skurva ut. Sedan är det bara att dra ut panelen och där borde du hitta några lampor, jag vet inte vilkne det är som går till ac knappen men det ser du väll själv. /Persson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.