|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni gör sig bäst på en 325i T -08? 17 eller 18 tum? Vill inte ha svarta, guldfärgade, gula, röda eller liknande. Vanliga hederliga lm-fälgar och inte 5000:-/styck :) Kom med tips och förslag! Ps..Någon som har vinterdäck att sälja som passar till 16 tums originalfälgar, hör av er till mig! | |
|
Själv kör jag 18" M6-fälgar. Snyggt men inte "to much", inte farligt dyra heller. Länk ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
| Såg fräscht ut..Är din bil sänkt något? | |
|
19" Länk :) |
|
| Aha, 19 funkade också ser jag..Hmm, nu vet jag inte riktigt..17 kanske känns lite för lite känner jag, sänkning måste väl till i så fall? | |
|
Jag har 17" på vinterhjulen, och det är klart det funkar, men 19" sitter klockrent. Jag har sportchassi på min, tycker det är alldeles lagom lågt. |
|
| Jag får hem min bil i dag så man måste ju börja kolla runt vad man ska införskaffa sig för fälgar..Jag har "vanligt" chassi på min, du upplever inte din bil som stötig med 19" ? | |
|
Jag har standardchassi och vanliga(ej RFT) däck. Inga problem med komforten, men ej heller någon "XC"-look. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Får nog bli 18" för min del.. Någon som vet bra replicor på multieker 284 eller liknande? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.