|
|
|
|---|---|
|
undrar om det finns något relä el liknande som styr elen till framdörrarna dvs får signal från dörrkontakterna o meddelar om dörren är öppen eller stängd mao så funkar inte c låset på framdörrarna,,om någon vet vart ett ev relä till detta sitter så svara ,,jag får sykbryt snart.... åka första klass kostar lite mer... | |
|
Givaren för dörrens stängd/öppen -läge sitter inbyggd i låsmekanismen har jag för mej. Du får ta loss innerdörren och inspektera. Verkar vara en rätt skör konstruktion på låsmekanismen på e38. B.l.a. att de inte funkar i kyla är ju en klassiker... *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
ingen som vet något om detta ,,,verkar som bilen inte känner av framdörrarna när jag öppnar dom så lyser det ej i bilen och om jag har larmat så startar ej larmet när jag öppnar framdörrarna därimot så lyser det i bilen om jag öppnar bakdörrarna dom låser också med fjärren men inte fram.. åka första klass kostar lite mer... |
|
|
konstigt bara att det är likadant på båda framdörrarna ,,det är därför jag funderade på om det finns något relä eller liknande alt om det kan vara larmet som gör så att det blir så här... åka första klass kostar lite mer... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.