|
|
|
|---|---|
|
Tja! Ska köpa angeleyes till min e39, undrar om någon har testat dessa från ebay tyskland? Väldigt billigt ju och dom ser ju snygga ut på bild iaf. Länk | |
|
De här Länk har jag beställt till min e39:a, från Schmiedmann i Kungsbacka. Föredrar att köpa från företag i Sverige, med tanke på garanti m.m. Det skiljer inte så mycket i pris. BMW CS #5206 |
|
|
Bäställde dom här nu, ännu billigare! Är ju 2 års garanti ändå även om det är krångligt och skicka in men det skiljer faktiskt mycket i pris, dessa kostar bara 229 euro och dom du länkade till Christer kostade 3000 exlusive moms. Dessutom så kostade frakten bara 19 euro. Jag kan återkomma sen med en liten recention när dom är monterade. Länk |
|
|
Jo vet att det inte är original men tycker inte det är värt 5000 för ett par angeleyes |
|
|
Min länk är inkl. moms, och när jag beställde kostade de 2800:-. Dina kommer väl att hamna på ca:2500:- + frakt 200:-, så det skiljer inte mycket. BMW CS #5206 |
|
|
Såg nu att euron inte står så högt, så 2166:- blir det + frakt BMW CS #5206 |
|
|
Ok köpte förutom angeleyesen ett par sidoblinkers och två 100W lampor 2800 kostade kalaset totalt. Vad tyckte du om kvaliten på dina angeleyes christer? Har ju hört att dom icke original kan ha lite dålig ljusbild och problem med kondens. |
|
|
Jag har inte fått mina ännu, men de som sitter där idag, monterades 2002, och är Hella original. Det som hänt är att reflektorerna på halvljuset blivit så dåliga, att ljuset lyser väldigt svagt. Jag har ingen lust att betala så mycket igen, bilen börjar bli gammal och jag vet inte hur länge den kommer att hänga med. Länk BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.