|
|
|
|---|---|
| när jag sätter på ac så känner jag en fukt lukt kommandes!! är det filtret som e dåligt eller? | |
|
det blir bakterier i evapuratorn just för att allt kondensvatten rinner ut där. Det finns en vätska som man kan spraya på den för att få död på den lukten. Jag kan kolla upp vad den heter imorrn... who dares wins... |
|
|
Jag skulle ochså vara tacksam om du kunnde komma på vad det var för spray , för jag har samma problem på min. Gött att åka BMW |
|
|
volvohandlare säljer en spray som heter "ac odör bortagare" Den går att inhandla i alla volvobutiker men den är inte gratis. Jag vet inte exakt pris men nånstans mellan 500-1000 kronor vill dom ha för den. Det kan det kanske vara vär om det nu stinker riktigt illa i bilen. Det kan även finnas någon fristående ac firma som har samma sorts spray fast av ett annat märke och förhoppningsvis till lägre pris men det har jag inte kollat upp... who dares wins... |
|
| Också var det det här med att angripa problemet vid roten. Någonstans är det tätt eftersom det finns en evakuering för kondensvatten. Kolla det innan ni lägger flera hundringar på en fixlösning | |
|
ok, dyr flaska för det lilla..men tack!! Jackass |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.