AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.197

In med ipod modul i E61?

sk
12
skistar
525iA Touring (E61) 192Hk
Har precis köpt en BMW 525iA-e61 och ringde BMW Solna och frågade vad det kostade att kunna använda en Ipod via skärmen i bilen.
Med deras ipod modul, installation samt uppgradering av mjukvara ska de ha 10,000kr!!!

Någon som kan tipsa om vart jag i Stockholms området kan göra detta billigare?

Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Betalade ~4000:- på Lindholms Bil i Umeå i somras, och tyckte detta var dyrt. Gav de dig verkligen rätt prisuppgift?
Li
40
Lindhardsen
535d Touring 2005
Skistar, hittade du något bättre pris?

Jag har bilen inne hos Borgs Bil i Vällingby, då all elektronik (GPS, stereo, färddator etc) är borta efter ett inbrott :-(

Frågade var det skulle kosta med Ipod interfacet, nu när allting ändå skall monteras in (och programmeras om, antar jag?)

Först sa dom 7-8000, men pressatlite så kunne det "nog bli" 5-6000. Fortfarande på tok för mycket, med tanka på att dom ändå skall göra allt jobbet :-(
sk
12
skistar
525iA Touring (E61) 192Hk
Hej,

Har tyvärr inte kollat mer då jag sålda min BMW och precis köpt nytt.
Tänkte förmodligen köpa en Parrot bluetooth handsfree då man även kan spelar musik via stereon men har inte kollat detaljer ännu
Li
40
Lindhardsen
535d Touring 2005
Efter att ha argumenterat lite med Borgs Bil på nytt, och stått på mig, att det inte kunna vara mycket extrajobb, är priset nu nere i 3500. Så nu blir det av!

Fortfarande mycket pengar för en anslutning... Men det är jo en BMW - :-))
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Grymt pris - bra förhandlat (det kostar ju 3200kr att lägga till vid nybeställning, så 3500 är bra.)

/Andreas.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.