|
|
|
|---|---|
|
Har precis hämtat ut bilen från rekond, polering och lackförsegling från Autolook i Helsingborg och är oerhört nöjd med resultatet. Tidigare bilar har fått Ditec-behandling, men på rekommendation från en kompis som haft bilen på Autolook bestämde jag mig för att testa. Kostnaden blev ungefär hälften av vad jag betalt hos Ditec, och då ingick fullständig inre rekond med tvätt av alla ytor, textilier, läderbehandling, motortvätt, polering och lackförsegling med Autosmart Silver Seal. Hållbarheten hos det sistnämnda kan jag naturligtvis ej uttala mig om än. Fick också ett garantibevis som gäller ett år för lackbehandlingen. Mycket trevlig personal som också ger seriöst och kompetent intryck. Slutresultatet kan knappast beskrivas på annat sätt än strålande. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera ovanstående firma för lackbehandling och rekondarbete. Som jämförelse har jag vid ett tillfälle anlitat en annan fristående rekondfirma i Linköping, då resultatet blev allt annat än tillfredsställande... Mvh, /Linus | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.