|
|
|
|---|---|
|
har köpt stålomspunna bromsslangar till m3an o sökte runt lite angående bytet o hittade denna texten. If the vehicle is equipped with ASC+T, the BMW Service Tester must be used to properly bleed the system. Due to safety and liability issues, this job should only be performed by a BMW dealer. e de verkligen så special för vad jag har hittat när jag sökt runt är att de e nån elektrisk ventil som man måste gå igenom datorn för att öppna annars går de inte att lufta systemet riktigt. e de nån som har info angående detta ell har gjort de på sin egen bil o hur ni gick tillväga. | |
|
Tjena. Hänger du här med? :) Nöjd med fälgarna? Nej det är snicksnack, går att lufta hur bra som helst som på vilken bil som helst. Jag bytte till Wilwood racing vätska innan avställning, gick hur bra som helst! Skicka över lite bilder sen på bilen :) mvh Filip |
|
|
härligt att höra att de inte e nåt värre special. ja du vet ja e överallt o rör:) fälgarna e ja svin nöjd me, har hämtat dom hos däckarn men inte monterat än för ja väntar på paket från millway me lite bussningar o grejer som ska dit först. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.