AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.035

Mycket slarv med rubriker!

20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Tycker att det slarvas väldigt mycket med rubrikerna i forumena.Ska folk kunna få bra hjälp så kan dom inte bara skriva typ "vad trött man blir" osv.Är det fler som tycker som jag.Skriv gärna modell kod och modell samt problemet så blir det så mycket lättare sedan att hjälpa samt söka efter tidigare trådar.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Instämmer till 100%
kilroy
Det här borde inte vara något problem om forumet har moderatorer som regelbundet gör det som moderatorer ska göra...nämligen moderera forumet och se till att forumets regelverk efterlevs.

Enligt ledningen för AP skall det finnas en del drös med moderatorer...frågan är bara var dom håller hus.

Mvh kilroy

"Jag har fotografiskt minne, det är bara framkallningen som krånglar".

Gemini__
Vi som befinner oss på denna sida kan underrlätta för de moderatorer som trots allt försöker hålla ordning här, genom att rapportera alla felaktiga rubriksättningar. Brukar åtgärdas i ett nafs.

Länk

/Udo Dirkelsniff
kilroy
Mina synpunkter som finns i Udos länk är tyvärr lika aktuella idag.

Mvh kilroy

"Jag har fotografiskt minne, det är bara framkallningen som krånglar".

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bäste 2002tii: Synnerligen intelligent postning, välartikulerade inlägg premieras.

Det kanhända bör betänkas att de såsom postar för första gången är förvirrade själar som kanhända precis köpt en prima BMW och tagit första steget på den rätta vägen. Hur stöttar vi erfarna, medvetna AP-besökare de bäst?

Mvh
Asken
Visa användare
118
M5haf
Bmw M5 E39 -00
Håller med dig asken
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Vill minnas jag har nämnt detta innan, för något/några år sen..
När man gör en postning i respektive serieforum (3,5,7 osv) så skulle man i de specifika forumen kunna få välja i en rullist om det gäller E28,E34,E39,E6x osv, som då publiceras först i varje rubrik och man kan enkelt likt powerbörsen söka på specifika karosser!

Jag vet att det är ett monsterarbete att införa, men nån gång bör det göras, och ju förr det sker ju fortare "ordnas" det upp. Dessutom kan sökfunktionen återigen bli vad den en gång var för i nuläget tycker iaf jag att den fungerar dåligt.

Diesel-räsern
/Rickard
Gemini__
Ja, sökfunktionen är tråkigt nog urusel.
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
2002tii:Håller med dig och även om detta har varit på tapeten förr så behövs det visst en rejäl uppsträckning ibland.

Och om man postar på tex 5ser inte tusan är det väl så svårt och få med tex E28 i rubriken om frågan gäller denna mod.

Får väl passa på o gratta dig i förskott till nyförvärvet,ses kanske i konbanan i sommar.

Mvh/Micke Lindberg
Min tii Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.