|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Har sökt under tidigare inlägg men inte hittat något som Carsoft 6,5 är kompatibelt med Windows Vista? Någon som med bestämdhet kan påvisa detta? Mvh Skalman | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nix fungerar icke säger det engelska 5 serieägarna som försökt. Vista var inte uppfunnet när 6,5 var aktuellt, TIS.-ETK mm funkar inte heller i Vista ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Jo ETK funkar dock inte TIS | |
|
Jag kör carsoft 6.5 med vista utan problem. Men då kanske jag har extrem tur då min även fungerar med en usb-adapter..... MVH David Öfverdahl |
|
| Testa kör carsoft i windows xp-läge. Dvs skapa en genväg på skrivbordet och högerklicka er in på egenskaper, leta upp kompabilitet och välj windows xp :). | |
| det funkar inte för mig att köra kompabilitet för XP. jag har dock vista 64-bitars. Vad har du CK? | |
| Jag kör med vista, och bärbar dator med usb adapter utan problem. Tis och etk däremot strular. | |
| Konstigt att ETK funkar för mig men ej carsoft.. | |
|
Har kört carsoft på vista i princip sedan de första vista releaserna kom ut. __ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.