|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag håller också med "mixim" eller kanske inte. ;) | |
|
Tycker färgen var ovanligt snygg till skillnad från många andra färger som finns till BMW. Därför det vore synd att förstöra den med hallickfälgar på 18/19 tum, sänkning och annat bjäfs. Elegant och diskret , föredrar iaf jag. Greven |
|
|
Jag anar en viss åldersskillnad så jag klandrar dig inte för mindre bra smak ;) |
|
| God smak kan man ju diskutera, men en sak kännetecknar god smak och det är att den står över modenycker. Klassisk design är således något som står sig i längden. | |
Buspelle |
....fast E90 "behöver" minst 17", helst 18" och gärna 19" för att det ska se bra ut och det finns åtskilliga sådana fälgar i originalversion som det absolut inte är "hallickstuk" på och som ger bilen ett både klassiskt och stilrent intryck. |
|
Det kan ju så vara, men den typen av däckdimension brukar göra bilarna stötiga och obekväma, samt spårkänsliga. Obehagliga att köra helt enkelt. 17" är väl redan det på gränsen Greven |
|
Buspelle |
"Den som vill va fin får lida pin"....skämt åsido...ingen av våra bilar som rullar på 17" resp 18" och med sportfjädring är "obehaglig" att köra. Tvärtom, väldigt behagliga och trevliga att köra.... |
| Det är inga problem att köra med 17" på E90. Bilen är helt klart konstruerad för det, men Run Flat däck kan ge usla egenskaper. Med konventionella 17" fungerar bilen utmärkt, enligt mina erfarenheter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.