|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan någon hjälpa mig att kasta lite ljus över vad Bavariapaketet för E60 egentligen innebär. Enligt prislistan är påslaget endast 4400 kr och enligt säljaren innebär det både Comfort och Advantage paketen. För en vecka sedan fick jag en skriftlig offert från en annan handlare på en 520d Bavaria men där dessa paket hade prissatts till 12500 resp 36500. Iofs fick jag en mkt bra rabatt, men vad gäller? | |
| Se här lite i ämnet Länk | |
|
Tack, men ingen i den tråden tycks veta vad som gäller. Se t.ex. denna annons: Länk |
|
|
Troligtvis innehåller det exakt det som står i annonsen. Att det är rikligt rabatterat kan förklaras av lågkonjunkturen tillsammans med att femman är i slutet av sin modellcykel. Att du fått annan information från en annan handlare kan väl bero på att de inte har samma erbjudanden. Står väl begränsat antal bilar i annonsen. Mvh Johan |
|
|
Som Johan skriver.Paketet innehåller nog det som står i anonsen. Det står ju dom olika handlarna att sätta sitt eget pris,så det kan nog vara lite olika rabatter mellan handlarna. Dock så har ju Mercedes-Benz ännu bättre erbjudanden på utgående E-klass just nu hos vissa handlara.Där är vel rabatterna ca. 150.000 på listpriset. Så det går nog att få ytterligare rabatter. Bilarna har ju inte direkt bråttom ut ur hallarna för tiden. I den tidigare tråden spekulerade vi bara,då det inte fanns någon info på BMWs hemsida. |
|
|
Tack för input! Jag har nu fått klarhet från BMW: Bavariapaketet inkluderar Advantage och Comfort. BMW har även registrerat paketet hos Skattemyndigheten för att få ner förmånsvärdet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.