|
|
|
|---|---|
| Jag har vita blinkers+kromlist på bagegeluckan. Det är en 728ia-97. Även modellbetäckningen är borta. Jag tycker det är snyggt, men ibland undrar jag om det är snyggare med helt orginal? | |
Gemini__ |
Har monterat vita blinkers på min E38. Nästan så jag ångrar det nu i efterhand när jag kikar på gamla bilderna i galleriet. Men visst ser det modernare ut. En smaksak i allra högsta grad. På E34:an däremot sitter de gula som en smäck, inga tvivel här inte. =) |
|
*host host* Bara ett lite påpekande: betäckning är något helt annat än beteckning, som du nog menade... :) Nog för att man gillar bilar, men att betäcka dom? Det är ju en smaksak förstås, men jag tycker det är självklart med kristall-blinkers och ingen kromlist! :) |
|
Gemini__ |
=) |
|
Orangea, för att; -Det ser mer orginal ut, även om en del E38 hade vita blinkers från fabrik och att det säkert finns som tillbehör från BMW är orangea snyggare så levererades den absoluta majoriteten av E38:orna med orangea blinkers. Vita medför att det ser ut som någon tredjehandsköpare har varit där och meckat, och så är ju också fallet 9/10 gånger. -Vita blinkers ser mjölkigt ut, inga kontraster. Bara blekt. |
|
| ... jag VISSTE det - Jabbal:s käpphäst, orange blinkers... Batman rycker ut :) men du, "tredjehandsköpare" - vad är det? :) | |
| Det var en freudiansk felsägning. det är min högsta dröm,men är rädd att få nobben. | |
| 500; "tredjehandsköpare"? Ja du... är inte det ett ord? | |
|
Vita fram och standard bak. De vita fram fungerar fint med kromet i grillen, speciellt på svarta bilar. Vita fanns ju faktiskt som orginaltillbehör om det nu är viktigt för en. Bak tycker jag det blir det bra med orange och rött som en liten färgklick. Mvh Tomas |
|
| I USA har de speciella gul/vita blinkers Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.