|
|
|
|---|---|
| Länk .. vad vet ni om denna?? måste väl vara importerad eftersom 318 coupe inte såldes i sverige samt så saknar den multifunktionsratt.. har ni några synpunkter så kom gärna med dem... tacksam för svar | |
|
Enligt VV så är bilen importerad, första gången i trafik i sverige 2005-10-22. Har haft 4st ägare och varit i trafik sedan 2006-03-29. Annars inget speciellt i informationen från vägverket. |
|
|
Att bilen saknar multiratt och därmed också farthållare drar ner priset rejält anser jag. Med det motoralternativet samt avsaknaden av vita blinkers och M-chassi (som jag tycker hör hemma på coupé) så tycker jag att den är för högt prissatt. Max 50k skulle jag ge om bilen var i fint skick. Mvh Henrik |
|
Jesper von Wowern |
Bilden på serviceboken ser kanske inte så värst rolig ut. /Jesper von Wowern |
|
Tycker inte den bilen ser speciellt rolig ut överhuvudtaget... Kolla bara på förarmattan!! Jag har aldrig sett något så grisigt förut! Förarstolen ser dessutom bedrövlig ut vid svankstödet. Bilen har M-tech II bak och en vanlig front... Krockad? Btw, varför har man en val hängandes i centerbackspegeln? 323ci - gått lite mer men ser ljusår fräschare ut: Länk 323ci - Gått lite med men sv.såld och ljusår roligare. Synd på tyg iofs.. Länk |
|
|
Oops, blev samma länk där... Här är den andra bilen: Länk |
|
| jag vet att den är lite väl dyr men hade man prutat ner den en aning så hade det varit helt ok pris eller?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.