|
|
|
|---|---|
|
Länk Priset verkar vara en aning dyrt i mina ögon, vad säger ni? BMW M-POWER | |
| Ja den var dyr. Inredningen är väldigt snygg måste jag säga, synd att den inte har M-paket. | |
| Ser trevlig ut. Tror dock att det är en överlägset bättre affär att lägga till 20-40 ksek och köpa en e60 istället. | |
|
Ska dit o kika på den. Verkar den vara ok kommer jag att lägga ett bud på runt 140 000:- BMW M-POWER |
|
| Prova med lite lägre än så till att börja med. 130´kanske? De täjler inte guld idag bilhandlarna. Trevligt utrustad bil faktiskt. | |
|
Det kanske du har rätt i Anders 72 men jag vet inte om man törs buda 40 000:- under utsatt pris så man inte blir utslängd med huvudet före:) Den bilen har vart inne i hallen nu en längre tid men konstigt att dem inte har sänkt priset. Dem kanske tar för givet med tanke på miltalet att ngn köper den bilen förr eller senare för det begärda priset. BMW M-POWER |
|
|
Borde vara den ultimata bilen för den som prioriterar lågt miltal! Håller dock med ovanstående att det sannolikt är ett mer ekonomiskt köp att slå till på en e60 med mer mil. |
|
|
Jag tror aldrig någon ger annonspriset för den. Den må ha få mil och vara hur fin som helst, men modellen börjar bli till åren och jag tror den skall ner en hel del. Slänga ut kunderna med huvudet före i dessa tider kan dom inte göra, bilförsäljarna i dessa tider ;) |
|
|
För 174000 får du en fin sv-såld 530i e60 med ca. 10000 mil på mätaren. Alltid roligt med en lågmilare,men detta tycker jag också är för mycket för en E39.Du kan ju börja med att informera om att den saknar M-paket.Det står ju i annonsen att den har det. Tror också att ett rätt pris ligger nånstans mellan 130´och 140´. |
|
|
Bara att det står M-paket när det inte är så... känner du till firman? Miljön i bild 1 är ganska avtändande. I övrigt: instämmer med föregående: börja på 130' och var beredd att gå upp lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.