AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
2.564

Hjälp med import av Bmw E30 från italien?

Hej, undrar om någon vill importera en bmw e30 ifrån italien åt mig. Varför jag inte vill göra det själv? Kan ej språket, har inte kört bil ute europa, har allmänt dåligt lokalsinne och är inget vidare på lösa "stressiga" situationer som kan tänkas uppkomma..

Bilen jag är intresserad av är en Bmw 318is, väldigt fint original skick, vill just ta en bil ifrån italien då deras klimat brukar skona dom annars så rost känsliga E30 karosserna.

Lite om mig: Jag heter Martin och är 27år, bor i lidköping, är svensk, har god ekonomi.

Min mail är marthin_f@hotmail.com

Tveka inte att kontakta mig om just du är rätt person.

Mvh Martin F

Finns en del på i Tyskelandet med, eller du kanske har "span" på en italiensk bil redan??
Skall du ha hjälp så kan du lugnt räkna med att det går både en och annan krona extra på det så varför inte den trevlig silver färgade i länkarna nedan för 4990 EUR??

Länk

Länk

Länk

Länk

318iS som baur cabrio är udda men trevligt: Länk

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Det bästa är om du kan göra resan själv.

Annars är risken stor att nån utnyttjar läget och blåser dig. De kan dyka upp med ett vrak från en vimpelhandlare, vilket vore synd.

Sen är det nog svårt att få någon till att göra det för en sån "billig" bil, jag menar, vad får den som ev. gör detta?

Jag skulle satsat på den vita ovan, med tanke på milen. Den silvriga verkar ha omlackad förardörr.

Men visst, för 10 papp kan jag kanske överväga tanken..., blir jag för förälskad i den, behåller jag den själv...

Jag saknar E30 som fan igen.

Mvh:

Zoltan
Transocean
Hmmmm????
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Jag saknar också E30. Underbar design och bilarna har karaktär.

Finns tyvärr bara vrak kvar på blocket..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.