|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
De är precis så det ska se ut pg =) Hatar när det lutar innåt, de ser åt helvete ut i mina ögon. Tur att man har olika smak annars hade de varit jävligt tråkigt =) Ska slänga på 225/40-18 fram och 255/35-18 bak då det är de som rekomenderas för att rullomkretsen inte ska bli mindre. Funka inte de kommer jag gå ner en dimension i taget tills de blir bra. Skulle de bli så att de blir alltför mycket tyskstuk så kommer jag gå ner på en 8" fälg bak med och i så fall speca ut den. Vi får väl se hur de blir =) Ska ta kort på hela proceduren så fort jag fått hit prylarna. Mvh Markus |
|
|
Pg - Hoppas du fortfarande vill hjälpa mig med bilen även om våra tycken och smaker går isär ;) Mvh Markus |
|
pg_ice |
lol det där går inte du får köpa nya däck isåfall! jag tänkte ju glida runt med bilen i en vecka om jag skulle fixa den. skämtar bara :) håller med tur att alla har olika smak |
|
Hahaha.. Jag skiftar om till 195:or innan du får den i dina händer så du kan glida runt med extremt tyskstuk =) Ska ta ner bilen till jobbet imorgon och slänga på 2cm spacers för det är så mycket det bakhjulena kommer komma ut. Tar de inte i då så är de lugnt =) Fram sitter dem så långt in original så där lär de inte vara någon fara. Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.