|
|
|
|---|---|
|
Äger en E91 idag som gått 4500 mil och funderar på att byta mot denna E61:Länk Min E91 har följande utrustning: M-paket M-lädersportratt Shadowline innertak antracit sportstolar interiörlist alu finslipad dimstrålkastare M dubbeleker 194, 17" M Sportfjädring Farhållare Radio Proffessional CD PDC bak regnsensor Klimatautomatik avbländande innerbackspegel armstöd fram Takrails barnstolsfästen isofix xenon stöldlarm Multiratt Så vad säger ni, är 135 tusen mellan en bra deal? | |
|
379-135 = 244' för en E91 320DA M-Sport med 4500 mil Snabb titt på blocket ger att det inte finns så mycket att jämföra med Länk Utpris, inte direkt jämförbart. Länk Snålutrustad men mindre mil Spontana reaktionen är att affären verkar ok men inte fantastisk. Dock sällan bilaffärer är det ;-) ______________________________ //Lövet |
|
| Du har alltså en 320d, vit med manuell låda? | |
|
vit, automat. |
|
|
svart läderklädsel har jag också, glömde det med.. |
|
|
Hur mycket rabatt kan jag räkna med på en ny E61 i dagens läge? Kanske är lika bra att beställa ny, får man ju precis vad man vill ha.. |
|
|
Det kostar ingenting att fråga dra ivåg några mail till bmw återförsäljare runt hela sverige o kolla vad du får för offert. Sen så prata med "din" handlare och se vad han vill ha för pris. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Jag räknade ut ett medelvärde på utpriser för cirka en vecka sen, eftersom jag själv bytt till en E61:a och då låg 320d -07 Touring på 263' genomsnittligt utpris. Men då får man tänka på att en medel 320d normalt inte har M-paket och skinn. Säg att ett utpris på din bil då är 280' så blir skillnaden cirka 100'. Att då firman vill ha 35' extra låter som en typisk kostnad för en bytesaffär tycker jag. Men då får du också en smidig affär, garanti och prova-på-försäkring så det kanske är värt det? | |
Martin E |
@Anders S. Det bästa är väl att maila runt och jämföra. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.