|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur det enklast att skaffa ny anycklar till bilen. Jag har bara en nyckel och skulle behöva några till i reserv. är det enklast att gå till BMW och beställa nya eller kan vilken nykelfirma som helst kopiera nyckeln åt en? | |
|
Gå inte till BMW om du vill ha nyckeln inom en snar framtid har väntat i över 3 månader på min skulle ha tagit 2 dagar är mycket imponerad av BMWs reservdelshantering. En nyckelfirma kan kopiera om din nyckel är i bra skick, gjorde det med en i dåligt skick=dålig kopia passade inge bra. Kan bli problem om du har fjärrnyckel. mvh Stephan |
|
Z34EVER |
Hade bilen varit av nyare modell med startspärr och kodad nyckel hade du varit tvungen att lämna den till en BMW-verkstad. (säger jag som är lekman på området :/) ///Z34EVER |
|
En skicklig låssmed fxar kopian även om den är i dåligt skick. maila mig om du vill ha tips på en bra som fixade min. Finns i Haninge söder om Stockholm fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Jag beställde en reservnyckel(med lysdiod) för ett litet tag sedan genom BMW. Det var bara att fylla i en blanket med chassienr, namn, och lite annat. Det tog ca 3 veckor och det tycker jag är helt ok. Priset var kanske lite mastigt. 412kr. Felix |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.