|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om, och i så fall hur, man kan stänga av hastighetsspärren på TV-funktionen? Jag har E61 -07 och nyligen uppdaterad mjukvara. När bilen börjar rulla i mer än krypfart kommer en text i stil med "For your safety TV is disabled when vehicle is moving" fram. Jag vet att det är olämpligt, livsfarligt etc. att se TV när man kör, så detta behöver inte påpekas i eventuella svar. /Johan | |
|
690 :- lät ju rimligt för att bli av med tv-spärren. Någon som känner till något liknande i Skåne så man slipper åka till Västerås? |
|
|
Köp en licens för NavCoder och gör det själv = ännu billigare :-) BR//Tobmag |
|
|
Mmm....men tyvärr har jag inte en susning om hur man gör eller hur det funkar. Talk to me :) |
|
|
Hej. Är det någon som har testat den här med lyckat resultat i en Z4 (03)? Jag har bytt ut original tvmodulen från analog till BMWs egna DVB-T kombi tuner som kan ta både analog tv och digital, undrar om det kan ställa till det när det gäller den här lösningen som länken ovan hänvisar till. Mvh |
|
| tobmag: Fungerar NavCoder på E60? | |
|
Hej ! Kan man över huvudet taget se Digital Tv när bilen rullar utan att bli (idiot ) ? Menar min är tokigt känslig till och med var man står Någon som har det som verkligen kan se ? Ha de T |
|
|
Hej. Vad jag har förstått så ska det funka ganska bra i längre hastigheter (upp till 50-60) men efter det så måste man ha två antenner. Det här är bara info som jag läst mig till på forum så jag har ingen praktisk erfarenhet, men jag hoppas kunna skaffa mig sådan erfarenhet med hjälp av en Länk |
|
| Har inga problem i högre hastigheter heller. | |
| OK tycker bara att min är så jäkla känslig var man står men är kanske i dålig täckningsområde | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.