|
|
|
|---|---|
|
Har köpt skinnvård medel på ikea. Absorb heter det. Där e en rengöringsburk och en infettningsburk. Skall jag köra rengöring över hela skinnklädseln eller bara där det är fläckar? | |
| Om du ska fetta in hela skinnklädseln ska du även först rengöra hela skinnet. | |
|
Dessutom kan rekommenderas att använda en läderkräm med UV-skydd, eftersom skinnet i bilar exponeras av UV-strålning hela tiden. I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er.... |
|
|
Provade Turtles lädervårdsprodukt. Beige flaska. Bäst hittills. Rent, skinande och luktar fräscht. Ang. Ikeas, torka allt rent med flaska 1, låt torka ordentligt, smörj sedan in allt med flaska 2. |
|
Tigerr |
IKEA - Absorb, helt klart bäst! Tänk bara på (gäller alla preparat) gnid absolut ALDRIG! Bara dra lätt fram och tbx - Torka sedan upp skum med papper eller en handduk. Behandla HELA bilen, oavsett färg på skinnet - Det blir nyansskillnader. Och det kan bli RIKTIGT fult om det är olika från säte till säte.. Tigerr |
| Bästa medlet tycker jag är det som säljs på "Skinngruppen" | |
|
Har använt ikea absorb på min bil nu. Resultatet blev bra. Dock föredrar jag mitt lädervårdskit från mr cap. Ikeas absorb gör skinnet blankt och jag vill hellre ha en matt yta. Men för 99 spänn får det väl anses prisvärt. |
|
mackan325 |
Player, ernst p har topcoat i både blank och matt finish.... |
|
player: Märkligt, hos mig blir skinnet matt med IKEAs grejer. I begynnelsen skapade Gud mannen. Sedan en fullutrustad BMW 7er.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.