|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Hej jag tog lite bilder.......men vet inte hur jag ska lägga upp dom på bästa sätt så tt det blir tillgängligt för Autopoweranvändare. Har skickat frågan till Autopower men ännu inte fått något svar...... Borde finnas ett enkelt sätt på forumet att lägga upp dokumentation över träffar som vi har. Har letat efter något under Reportage men inte hittat något bra. Tips ? /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
| Jag har lite bilder. | |
|
Trevligt med lite bilder. Var snäll och sudda bort mitt regn. om min bil finns med på några bilder. Tack på förhand. Mvh Maria |
|
|
Hej Maria självklart gör vi det ! På alla bilar..... Men jag har fortfarande inte fått något tips om var jag kan lägga upp bilerna inom Autopower där jag vill att de skall ligga. Ska till Bohuslän i helgen så det blir till nästa vecka. /Janne |
|
|
Hej Janne, ärligt talat vet jag inte var/hur man kan lägga upp bilder så att dom ligger inom Autopower. Någon annan som vet? /Maria |
|
| behrozog... pratade om bilder från den förra träffen men mig veterligen hände det aldrig någonting... Kanske kan de också tryckas upp någonstans..? =) | |
behrozosogh |
tvesovla jo jag kommer ihåg... men det finns ju ingenstans o lägga upp bilderna på här i autopower.. ni kan lägga upp bilder på garaget så kan ni länka de här i denna tråd, så kan alla gå in där o kika. Tack! Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.