|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Lär tydligen bli grymt drag på kvällen i norrköping och det skulle väl köras kolonn dit som någon ovan skrev: 19.00 åker garaget-gänget från Linköping. Träffen I Norrköping börjar 20.00. men varifrån kör de? |
|
| Var i berg slussar och tid ikväll ? Åker vi ihop till nrkpg sen ? | |
| Garaget-gänget ska sammlas vid Cloetta Center vid 18.00. | |
|
Kom hem från nrkpg nyss sjukt mycket bilar måste jag säga, tack för en bra BMW träff idag. // Kushtrim |
|
| Väl hemma lite trött de vart lite sent, hemma 01,20 50mil på 3.20minuter undra vad de blir för medelhastighet? körde på en uggla men de gick bra med bilen men värre för ugglan.Tack för en trevlig träff med trevlligt folk o konstnären,vi ses någon gång. | |
|
Tackar alla för en mycket trevlig träff. Jag räknade inte, men det var väl runt 20-tal bilar som dök upp. Synd att vi tappade bort hälften under tiden vi körde. Det var himla fina vägar vi körde på, det var verkligen kul. Det var jättetrevligt att prata med er alla .. ventilera tankar om allt från däck,fälgar,styling,design,motorer,bilmodeller osv ... det var mycket kul och intressant. Undrar vad konstnären Asken tyckte om våra figurer vi målade på ritblocket ..kanske finns det en dold talang bakom någon av våra avtryck:) Oj, det var inte dåligt Tomas, imponerande marchfart:) Ha det nu bra alla, och tack igen för trevlig kväll! /Maria |
|
| jaa det var verkligen en lyckad dag igår, kunde inte va mycke bättre väder heller. otroligt trevligt, känns nästan som de kan bli en tradition =) | |
|
Ja det var mycket trevligt att få träffa alla och kolla styling m.m, Tyvärr var jag tvungen att vara hemma i Solna vid 19.00 p.g.a. besök. Men vi får göra om träffen och kanske lite tidigare än 15.00 så hinner vi med lite mer aktiviteter. Vägarna var fina, men jag fick ett elakt stenskott såg jag idag när jag tvättade bilen..........:-( Som jag nämde för jag några är jag sugen att arrangera banåka med egen bil på Gelleråsen om intresse finns. Ska undersöka om vi vid samma tillfälle kan får möjlighet att ta licens vilket några ville kunna göra. Startar en ny tråd när jag pratat med Lennart Bohlin på Gelleråsen. /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
|
Tack alla för en trevlig träff. Vägen runt Roxen var imponerande vacker. Tack till Asken som övertalade mig att provköra hans fina V12 manuell, med den lådan så känner man verkligen 12:ans rå kraft. Pizzan (med mycket vitlök på) i Kisa var en god avslutning på dagen. /Stefan |
|
|
Aquilla, mycket bra förslag tycker jag .. det måste bli en tradition:) qdtjant, det låter jättebra att du vill arrangera banåka. Som vi nämnde för dig igår, så är jag och dom andra oxå sugna på detta, samt ta licens om möjlighet finns. Ser fram emot närmare info. ang detta.:) Håller med dig Stefan, mums vad gott det var med pizzan. Hoppas vi alla kan ses på någon träff snart igen ..det hade varit riktigt kul.:) /Maria |
|
| Tack alla för fint och trevligt träff, jag var också tvungen att bryta eftersom skulle på middag i stockholm skärgården. | |
|
Vi hade inte bara tur med vädret! Det var även roligt att det fanns både nya och gamla pärlor att dregla över. Riktigt kul! Måste dock erkänna suget efter e92 har vuxit sig ännu större. Får tacka både Atmos och Asken för provkörningarna av e92 320d samt 850 (helrätt). Fina grejer! |
|
|
Mycket trevligt arrangemang! Har inte åkt den vägen tidigare men den var riktigt trevlig. Någon som tog några kort? Jag glömde tyvärr kameran. Ett foto på kollonen genom någon av aléerna längs vägen hade varit riktigt snyggt. //Wiktor Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
|
Tack alla för en jättetrevlig träff i lördags =) Vi kunde ju inte ha haft bättre väder. Hann inte riktigt prata med alla, skulle ha behövt nån timme till. Men det blir väl fler gånger =) //Erik |
|
| Tack för träffen och tack Erik för hjälpen. De gjorde verkligen skillnad. | |
| kändes ju mycke mer planerat o organiserat i år jämfört med förra. även om de egentligen inte var så planerat. :p även om de alltid blir lite raceputtefasoner på vissa, med diverse idiotomkörningar, stenskott m.m . rätt onödigt! :O | |
behrozosogh |
Tack alla de som kom till mitt jobb o hälsa på o snacka bilar.. det va riktigt trevligt.. tack ännu engång! Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| Hann tyvärr inte komma, hoppas det blir lite tidigare på dagen nästa gång! | |
|
Haloj! Ja det var trevligt i lördags. Riktigt rolig väg vi åkte och fint var det. Hoppas det blir fler ggr. |
|
| Ingen som har tagit några bilder på träffen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.