|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Åker vi emot Bauhaus i Norrköping kl 20:00 ? | |
|
Vilken tid är det sammling vid bergs slussar?? BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Det verkar bli bra väder om man spanar in långtidsprognosen. Allt annat än regn är ju välkommet :) Eftersom det kanske är några som ska vidare till Norrköping på kvällen så är det väl smidigast om vi träffas nångång på eftermiddagen. Runt 15-tiden kanske? Det finns säkert någon Linköpingsbo som kan fastställa vilken parkering vi ska vara på ;) //Erik |
|
| För planeringen om det kan funka för mej: Exakt var och när? | |
|
Det är STCC i Mantorp åxå tänk på det .. kanske samling vi Mantorp många avensjuka blickar hihihihi BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
| Kl 15 eller 16 blir perfekt jag dyker nog upp fast jag ej fått bilen klar än:( | |
| Smidigast blir det väl om alla träffas nån timme innan avfärd till Meet of the month? Går köra egen karavan eller med garaget om nån nu är sugen på det. | |
|
Jag är definitivt sugen. Men har lite svårt att greppa vilken tid som gäller? //Wiktor Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
|
Alla verkar säga olika tider. :D 19.00 åker garaget-gänget från Linköping. Träffen I Norrköping börjar 20.00. |
|
|
Jag tycker vi säger 15.00 vid Bergs slussar, som det var sagt från början :) Dom flesta är väl inställda på det. Efter träffen hinner man ju käka nåt innan det är dags för Norrköping... //Erik |
|
|
Jag tycker oxå vi ska hålla oss till det som var sagt från början:) Troligen kommer 2-3 bilar från Jkpg. Hittar inte alls i Linköping tyvärr .. någon som kan länka en karta/vägb. till parkeringen där vi ska samlas ? /Maria |
|
| 15 tiden blir bra. | |
| Länk | |
| en annan har ju nav | |
|
Här är en länk till Bergs slussar Länk //Erik |
|
|
Det dyker även upp en Gubbe i en 7-serie (dvs Jag). /Stefan |
|
| kanske en till gubbe | |
|
Då verkar det spikat =) Bra väder blir det med.... LÖRDAGEN 2:A MAJ KLOCKAN 15.00 VID BERGS SLUSSAR, LINKÖPING //Erik |
|
| 15 tiden blir perfa :D | |
|
Inte omöjligt att jag kommer förbi. A true gentleman never travels behind less than 6 cylinders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.