|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
behrozosogh, Japp det stämmer att vi snackade på förra träffen. Tack vare dig blev man 7k fattigare för en ljuddämpares skull ;) Jobbar nere i skåne så är därför borta en del. Fast har sett dig i backspegeln inne i stan en gång ;) |
|
behrozosogh |
sjobusen: ha ha ha ha,,,den va bra...men visst är det värt varenda krona ? ;) Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Herr B är allt en riktigt illvillig ung man i sina bästa år och lyssnar man och tar till sig det han säger så brukar det bli mycket gott genomfört. Dock får man nyttja en aningens intelligens för att förstå Herrns potential:) Ni får icke skriva att det suger i BMW-tarmen för då klarar jag icke av hålla emot viljan att be Er åka till Linköping denna månad. Samt som bonus så har de ju så vackra studentskor där av alla de åldrar:) Mvh Asken |
|
|
Då var det inskrivet i almanackan, Ska bli kul att träffa några utav er. Trevlig kväll! //Stefan |
|
|
Får se om jag hinner byta E38 innan träffen ;) Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
Kul att någon tar ett sådant initiativ! Annars kan ni ju ta helgen efter när Springbreak äger rum på Mantorp =) //Magnus Tolf |
|
| Vet inte om ni märker av det..... MEN DET KITTLAR I BMW NEVERNA.........!! DET DRAR SIG MOT VÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D Äntligen! | |
|
Jodå, visst har man märkt att våren är på gång:) ..idag fick min M sträcka ut på motorvägen ...mmm, det finns egentligen inga ord att beskriva hur det kändes :) Ser fram emot den här Linköpingsträffen, det ska bli kul. /Maria |
|
|
Skulle ju annars kunna träffas i Linköping först och sedan åka gemensamt till "Meet of Month träffen" i Norrköping om det finns intresse? Länk Kan ju fixa en egen bimmer parkering :J |
|
| Jag kommer med min 335i coupe. Hoppas på fint väder. | |
|
Jag kommer med min "BMW 325i M-SPORT E90 (2007)" |
|
behrozosogh |
låter bra... kan bli rätt många i år :D Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Nu är det mindre än två veckor kvar till vad som ska bli min första träff för året :) Håller tummarna för att det blir bra väder. 335:an är nu helt färdigmoddad och redo för sommaren. //Erik |
|
|
Jag kommer förhoppningsvis också. Herr B: är det sprikat var och vid vilket klockslag vi träffas ? Nu är sommarskorna på ....... känns riktigt trevligt. /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
| Jag kommer också !!! | |
|
Jag ska oxå försöka komma. Nån som bor i Örbero, så kanske man kan samåka?? |
|
|
Biderman: Jag bor i Hällefors så jag åker förbi Örebro på vägen, om du vill hänga på... =) //Erik |
|
|
BMW-Erik: Jag är på :) |
|
|
3 st E92 335:or hitills ;) Någon som har någon koll på ungefär hur många vi blir? Vilken tid och vart vid bergslussar vilken parkering? Det är även träff utanför Bauhaus i Norrköping kl 20:00. |
|
| var det 2/5 som de va spikat? vid bergs slussar? tråkigt att bilen står på verkstad då, men det finns ju fler bilar =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.