|
Sida 20 av 23
|
|
|---|---|
|
Vilken tid hade ni planerat att vara på plats? Ska man vara därredan kl 07.00.. Mvh |
|
|
Trevligt initiativ även om jag själv inte har en 635a. Att tänka på vid filmning av det hela så försök inte att göra det avancerat, om du nu inte är proffs. Det största felet jag ser i många amatörfilmer som försöker vara seriösa är att de lägger in effekter på effekter, en massa musik och på tok för mycket onödiga scenövergångar. Mitt tips är att göra det ganska simpelt, desto mindre desto mer, ta istället vara på de scener du hittar, trevliga vinklar. Musik kan ju alltid vara trevligt men tänk på att det är bilderna som ska tala. Om du är osäker på redigering av film så kanske du kan be någon kunnig att fixa det :) Jag skulle gärna vilja se en trevlig film av det hela! |
|
|
Det skulle va kul att delta... Jag kanske! tar mitt E24 77 projekt på släpa!? OCH finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att ta med ett par bromsskivor från Malmö till Mantorp som är tänkt att sitta på min blivande 636:a? Ring 0739-773165 013-270747 Per |
|
| Jag kan inte ta med bromsskivor från malmö. däremot kan jag göra det från örebro. Ventilerade (fram) från en 635 -88, kan även ta med tillhörande ok ;-) | |
| "Grym&Elak"... Tackar för erbudandet, men jag är ute efter större grejer! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag och förhoppningsvis flera, åker från Statoil kungens kurva i Sthlm vid 7.15. Beräknad ankomst vid Statoil Mantorp vid ca 9.15. Mvh Patrik |
|
Då är jag på statoil mantorp kl 09.00 ungefär.. Har dock inte hittat högtalarna till 6an än patrik! Men ska leta imorgon med.. Annars skickar jag dom till dig helgen efter. Mvh |
|
|
ok, ses ca kl 9 vid statoil :-) Polle: mmm, förstår dig. Bytte också ut mina mot lite större. Sitter nu bromsar från M5. "tyvärr" satte jag dit racebelägg så det gnisslar lite om jag inte kör/bromsar som en tok ;-) |
|
|
Vi kommer med 2 Alpinor och kommer att hänga på karavanen från stockholm om vi hinner :D /Farre |
|
|
Jag och min 635a står över i år (också) hon vill ha lite mer omvårdnad verkade det som. Ha så roligt grabbar! / Daniel |
|
|
Någon som knäppte några bilder? Hur många E24:or kom? Mvh, Per-Magnus |
|
|
Tycker det börja bli dags att väcka liv i denna tråden 8-) Jag kommer i någon av sexorna ;-) 1. GrymOchElak |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag kommer också! =) 1. GrymOchElak 2. M635 forever (M635CSi -84) Mvh Patrik |
| Vi får se om 6an hunnit få lite ny färg på sig annars gömmer hon sig i garaget. | |
|
Mig också! Grön eller svart, vi får se... antagligen grön. /Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
| Jag har ett lättare (färg)val, jag kommer i en grå :-) | |
|
Ha ha!! :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Självklart kommer man vara på plats! :) 1. GrymOchElak 2. M635 forever (M635CSi -84) 3. fRANSJEAGER ("M"635CSi -85) |
|
|
Klart man vill komma, men vilket datum snackar vi om?? Jag har nog missat vilken Mvh Jonas B |
|
|
Brynet: Det är sista helgen i april. Det brukar ju alltid vara första helgen i maj, men den helgen var banan bokad för STCC. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.