AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.639

Det blev en 325 E90 med sprotstolar i läder bl.a

Sida 2 av 3
Wi
39
Windsor
325i -06
Det blev en Silverbullit! Från 2006 som bara gått 2800 mil.

Advantage, Dynamic, Comfort, ”Sprotstolar” i svart skinn. ;)
CD Pro., sportchassi, Dioder i handtagen, autoavbländande backspegel, Tonade rutor, Backvarnare, Adaptiva Xenon, multiratt, regncensor....

Tyvärr är det standard RFT däck, vilket måste åtgärdas, dom spårar hyggligt!

Det känns som man e lite nykär, rätt sjukt. Konsumtion är en farlig drog. =)

////Martin
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Ang framfacket med kylfunktion, för att få det riktigt kallt så måste du vrida vredet för tempratur på baksidan av konsollen alltså vredet för bakpassagerarna till blått. Det går nämligen kanaler för luft genom mittkonsollen så har du den på varmt så blir det riktigt varmt i framfacket ej så nyttigt för en ipod fick jag erfara. Men som sagt nu har jag säkert 16 grader celcius där vilket får ses som acceptabelt :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Windsor//

Det verkar som att vi har precis samma utrustning förutom att jag inte har tonade rutor.

Bones//

Jag har låtarna kategoriserad i olika album/mapp, ska försöka och göra som du säger. Tack. :)

-Jonas-//

Vilken konsol, den som är till för baksäten, den i mitten? Ska den stå på kall menar du?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Vad alla ska mobbe en för ”Sprotstolar”, tänk om jag hade skrivit sprutstolar! :)
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Ja precis tempraturregleringen för baksätesåkarna ska stå på kall för att få det riktigt kallt i mittenfacket, för som sagt står den på varm så åker ju varmluft genom kanalerna i mittkonsolen och hettar upp densamme. :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Har testat det nu och det är som du säger. Nu har jag kall-luft där istället. :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
En fundering till, hur kollar man oljenivån? Bilen saknar oljestcika!
Grodan:
Man bläddrar i menyn till färddatorn, men bilen måste ha körts 20 min innan den kan visa nivån.
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Bra att det går att öppna huven iallafall så man slipper att åka till verkstaden för det.
tornet
2002tii: HAHhaHAhahahahha :D

ja j*vlar... dagens kommentar! :) haha

mvh tornet
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Clubsport//

Tack, ska kika på det. Jag hörde att man lämnar in nyckeln och sen kollar de via den, men hur som helst ska kontrollera med färddatorn.

En fråga till (lär bli fler...:)
Hur kan man öka eller sänka belysningen i panelen?
Wi
39
Windsor
325i -06
Grodan, kika lite i instruktionsboken. Den e rätt bra faktiskt ;) kan va kul att kunna sin bil...

////Martin
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Windsor//

Jag ska. :)
Grodan:
Dom kan inte se oljenivån genom att dom läser av nyckeln. Däremot ser dom återstående tid för olika servicepunkter.
Dom ser även hur långt bilen gått.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack då vet jag, men hur kan man reglera ljusstyrkan i panelen?
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Grodan: Du har en vippa på blinkersspaken, tryck den uppåt eller neråt så hamnar du i menyn. Tryck "set" (knappen längst ut på spaken), justera upp el ned med vippan och sedan "set" igen.

Står annars i manualen ;-) lol@Windsor

/ElakaKatten

If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack. :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Nu har jag kollat upp det och mycket riktigt så var det som ni sa, läste även i instruktionsboken (wow till mig själv:), men medan jag håll på med det där så dök det upp en nyckel med en bock för i displayen, vad är det för nåt? Kan det vara nån sort av kodning?
Wi
39
Windsor
325i -06
Grodan, vänd på bladet... ;) Du kan ställa in hur bilen ska öppnas, bekräftelse indikation vid lås/upplås mm mm... har för mig att nyckeln har med det att göra. men nu har jag instruktionsboken i handskfacket.... =P

////Martin
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Några bilder som jag bara en snabbis tog idag.

Länk

Länk

Länk

Beautiful Münich Woman
BMW
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.