AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.640

Det blev en 325 E90 med sprotstolar i läder bl.a

Sida 1 av 3
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Mina Damer och Herrar från och med idag/batt äger jag en läcker Monacoblå 325 E90 med det mesta vad gäller utrustning. Kommer med fler info och eventuellta funderingar inom kort.
To
301
Tobias1980
328iA Touring -13
Mini Cooper -15
Stort grattis!
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Grattis till en fin bil, och lycka till!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tackar, kommer med bilder under veckan.
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Grattis!
Bra färg och motorval!

/P
Låter trevlig! Visa gärna bild på "sprotstolarna"... ;)

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Grattis! Kanonbil med trevlig motor!

Har gått i tankar flera gånger att byta bilen... men den är helt enkelt för bra. Behåller den ett tag till. :-)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tack igen, bilder kommer när bilen är ren, även bilder på interiörer och stolarna.

Några funderingar, bilen är svensksåld med intstruktionsbok på svenska, men det är några böcker också. Orkar inte riktigt sätta mig och läsa det just nu så jag frågar er kunniga som har haft E90 ett tag.

1. Var är tempmätaren?

2. Jag har professional stereon, alltså den som kan spela MP3-format på skivor. Hur ändrar man album?

3. Jag har känt att det är ganska varmt i armstödfacket fram, där man kan ha dricka, går det göra så att det blir kallt där inne också? Hur fugerar Aux-uttaget där inne och vad är det för olika knapp och reglage som finns där inne?

Det var några funderingar än så länge. :)

Tack på förhand.
Wi
39
Windsor
325i -06
Grattis! Köpte själv min första BMW i dag. Också en 325i (-06). Silvermet. med allt man kan önska sig! =P

Visst känns det bra?! =)

Ska gotta mig i bil och instruktionsbok i helgen... Längter efter våren!

////Martin
20
1.534
2002tii
116d LCI M-Sport -16
325i -86
2002tii -72
Porsche 911 SC -80
Amazon Kombi -65
Det var många som köpte 325 i dag tydligen.
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
1. Finns inte

2. Förstår inte frågan. Den kan spela MP3 låtar som är brända direkt på en CD-skiva. Du kan bara växla mellan låtarna, inte albumen.

3. Aux intaget kan du använda för att koppla in Ipod och likande med 3,5mm kontakt.

ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Grattis till en trevlig bil :)

Ska försöka svara på Grodans frågor:

1. Menar du motortemp finns det ingen. Yttertemp står i displayen mellan hastighetsmätare och varvräknare.

2. Vet inte, har aldrig provat. Jag kör med iPod och AUX-ingången som du nämner.

3. Knappen används för att slå på eller av kylningen till facket. Fungerar tyvärr bättre i teorin än i verligheten enl min erfarenhet, det blir inte speciellt kallt. AUX-ingången fungerar så att du pluggar i en 3,5 stereokontakt från t ex en mp3-spelare, vrider upp volymen på mp3-spelaren rejält, slår över på AUX-ingången via menyn på stereon och så är det bara att lyssna. Tyvärr måste du styra musiken via mp3-spelaren, AUX:en är bara en stereoplugg (kanske självklar förklaring, ber om ursäkt i så fall).

Lite hjälp kanske....

/ElakaKatten

If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep.
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Lövet hann före medan jag var Shakespeare... ;-)

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
andreas_lofgren//

Men var ser man hur tempen ligger till? I färddatorn? Hur?

Angående MP3: Jag undrade om man kunde växla i genom albums/mappar. Som det ser ut nu kanske har jag totalt 80 låtar på en skiva uppdelade på 4 albums. Det skulle underlätta om man skulle exemplvis vilja lyssna på låt nummer 50 som är i album 3. Så istället för att bläddra till 50 så skulle man välja album 3 och låt nummer 10. :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Windsor//

Grattis, vad blev det för något? Färg? Utrustning?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Edit, såg att det blev en silverlig sak. ;)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
ElakaKatten//

Tackar, men vad märkligt att man inte kan se motortempen? Varför? Tänk om det skulle börja koka?
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Grodan: Du kan inte se motortempen. Alls.

/ElakaKatten

El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Helt ur synk ikväll tydligen.... kanske dags att krypa i säng :D

Vet inte, men det kanske finns någon varningssymbol som talar om att "nu jävlar sket det sig" ;-)

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ja, det måste, får väl läsa i instruktionsboken eller " Windsor" kan göra det och sedan berätta det för oss. :)

Grodan: Bränner du ner mp3:or på skiva och stoppar i skivan så indexerar stereon låtarna och kategoriserar dom efter Artist->Album>Låt.

Du väljer "title"-läge med knapparna och väljer i låt-menyn med högra vridknappen.

Vet inte om detta styrs av id3-taggarna eller mappstrukturen på CD:n

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.