|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Något ni reflekterar över som verkar konstigt? Erfarenheter från handlarna? | |
|
Nej, inte med bilarna i sig. Alp Bil är en etablerad handlare medans Fordonsmäklarna är nystartad. ______________________________ //Lövet |
|
| Ok, tack för svar. Hade inte hört talas om Fordonsmäklarna tidigare, får försöka forska vidare lite. Men å andra sidan, vad kan det finnas att kolla upp. | |
|
någon som hinner svara snabbt? Kan man snabbt och lätt kolla mätarställningen för Bmw? Fordonsmäklarna känner jag inte till så man vet ju aldrig tänkte jag..Orkar inte åka långt och så har bilen gått 8000 mil ist för uppgivna |
|
| Jag har köpt bil på alp bil, fick ett bra bemötande och jag tycker dem är seriösa! | |
|
Eftersom bilarna är svenksålda kan du börja med att ringa bilprovningen och kolla vilken mätarställning som bilarna hade när de var inne. Ring också tidigare ägare och kolla vilken mätarställning de hade när de såldes. BMW kan inte kolla om bilen är skruvad på något 100% säkert sätt. Servicarna lagras lokalt så då måste man ringa till varje verkstad och kolla mätarställningen när de var inne. ______________________________ //Lövet |
|
|
Tack så mycket för det..jag hoppade båda dessa bilar, det blev en 325i T i stället. Jag hann reservera en av ovanstående bilar under 1,5 timmars tid och när jag ringde för att ta bort min reservation blev jag inte så glatt bemött. Känns som att det var lika bra att jag köpte min bil på annat håll. |
|
|
andreas_lofgren// Kruxet är att en sen 05'a eller 06 har aldrig besiktigats. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.