|
|
|
|---|---|
|
Ska sälja in E34 1990. Skulle vara tacksam om ni kan ge mig en hint om vad som är rimligt pris? Jag har tutat ihop en mycket ärlig annons och ska väl lägga ut den på blocket med pris inom kort. Frågan är bara, som sagt, vad priset ska vara. Länk | |
| du kanske kan få 10.000:- för den med tanke på att ganska mycket är fixat! | |
|
jämför man på blocket så är det ju bara skrot som kostar 10000:-. Hade nog hoppats på 15k, men det kanske bara är drömmar? |
|
|
I höstas då jag letade efter en respektabel vinterbil, synade jag ett flertal E34;or och särskilt då 525;or. Faktum är att flertalet av de intressanta objekt jag hittade (E34-525), försåldes relativt omgående efter att de kommit ut på annons. I och för sig, vanonsmotorerna var de mest populära men även icke-vanos försvann titt som tätt. Jag vet inte om det hade med den dåvarande "vinterbilssäsongen" eller om dess popularitet verkligen ÄR så stor... Det viktiga, när det rör sig om en bil i den här prisklassen, är att du lägger stor vikt vid informationen gällande besiktning, skatt och däck. Nu kan jag bara se att den "senast besiktigades i mars" men jag hittar ingenting om ev. betald skatt..? Summa summarum; Mitt tips är att bilen betingar ett värde om minst 10 tkr och högst 15 tkr. Lycka till, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.