|
|
|
|---|---|
|
hejsan , har en bmw e30 320 som jag plockat ner låda och motor på. till min förvåning satt det en m20b25 motor i :P men frågan är va det är för låda, finns inga stansade nummer elelr ngt i den mer än ett nummer som säger AMB 011607 kanske går att läsa ut något ur detta eller går det att se på ngt annat sätt? mvh emil | |
|
Har du särat på motor/vxl-låda? Letade också nummer på min gamla växellåda och hittade det till slut då jag plockade ned den då det satt på insidan av sprängkåpan! / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
| får kila ut i garaget o kolla , ja lådan är bortmonterad :) återkommer om jag hittar något :) tack | |
| nu har jag skrapat den på olja o diverse gosaker, men kan absolut inte hitta ngt. inne i kåpan är det ju svart som natten så får nog kasta in den i hetvatten en sväng om jag ska se där, men skrapa med fingret ett varv utan att hitta ngra nuffrer stansade, inga fler ideer? :D mvh emil | |
|
Okej, kanske gömmer sig därunder. Har ett tvättråd för smutsiga vxl-lådor, först avfettningstvätt och sedan syratvätt(jag använder oxalsyra). Se före- och efterbilder på bild 11 och framåt på denna sidan: Länk / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.