|
|
|
|---|---|
Mill_man |
Hej! Jag funderar på att köpa en 325 xi -06 som har följande utrustning: ALAT Tygklädesel "Fluid" Antracit 3AC Dragkrok ZRA Advantage Plus 7RS Comfort 481 Sportstolar fram 493 Förvaringspaket Är det någon vänlig själ som mer detaljerat kan förklara vad som inngår i paketen färmst Advantage plus och Comfort eller finns det någon sida där paketen är specade, Zenon? Skidlucka? OSV.. Jag har inte möjlighet att kola på bilen långt att åka. |
|
På 325i -05 så innehöll Advantage Plus: 240 Läderklädd ratt 249 Multifunktion i ratten 302 Stöldlarm 2BH Lättmetallfälj Dubbeleker 156, 16” Komfort: 431 Automatiskt avbländbar Innerbackspegel 465 Fällbart ryggstöd bak med skidsäck och genomlastningslucka 4AE Justerbart armstöd fram 507 Parkeringsdistanskontroll, PDC, bak med grafisk visning på iDrive 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion Kenneth |
|
Mill_man |
Hej! Tack för snabbt svar, då kan man förmodligen inte hoppas på Xenon ljus, Fick för mig att det var 17" men det kan det ju varit 06. Några tips på sådand man skall kolla på en 325 xi E91 -06 Standard fel, svaga punkter. |
Gunget |
Det måste vara 17" (16" går inte på en 325a med X-drive) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.