|
|
|
|---|---|
|
Har en Alpina B3 -01, vilken telefon passar i telefonkitet som sitter originalmonterad i dessa bilar? (samam som 330Ci vad jag förstår). Bilen har även TV men analog :( Ingen nytta, nu är inet TV nt nödvändigt för min del så klart men finns det möjlighet att byta til Digital? Kan man spel aup pDVD filmer elelr nyttja denna skärm på annat sätt? | |
| det me telefon har jag ingen aning om, men det med skärmen kan man fan inte göra ett piss med. Har samma problem, kan varken titta på tv, förr att ingen nästan har sänder analog nu, och det går spela upp dvd | |
|
Vill man ha tv,så kan man köpa en bmw digital tv-mottagare/modul.. Jag köpte en sådan här på Ebay Länk Finns billigare alternavtiv oxå.... |
|
|
Tackar, ska leta lite.. denna var lite väl dyr. M5haf, går spela upp dvd ? |
|
|
Hej, Om ni är ute efter en billigare digitaltv lösning eller inkoppling av DVD spelare så titta i mektipsen. En digitaltvlösning för bilar med analog tvmodul kostar om man följer det tipset ca 500:- /Andy |
|
| Min Alpina har även telefon kittet, men inget telefon. Är det nånm som vet vilken telefon som passar att ansluta? | |
|
Samma kit som sitter i E38 & E39 samt X5, finns något telefonkit kit på powerbörsen. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.