|
|
|
|---|---|
|
Tillbaks till rätt märke igen efter en utflykt i Auditräsket. Hämtade ut ny tjänstebil innan jul, en 330xd touring med de flesta kryss i beställningslistan inklusive M-sport. Jättenöjd! Den har den nya Navi och I-drive med hårddisk och jag undrar nu om någon vet om TV-spärren kan tas bort på liknande sätt som det finns massor av trådar för här innan eller om man behöver någon ny lösning nu? | |
|
Hej, Jag är också intresserad av detta då det förhoppningsvis snart står en bil med nya I-driven i garaget. Någon som har hört något eller vet något? Lekte för övrigt lite med senaste I-driven i helgen då vi provkörde vår (förhoppningsvis) nästa familjemedlem. Gillar det nya gränssnittet skarpt! Mvh Wiberg |
|
|
Jag är avundsjuk! Det verkar riktigt coolt det nya systemet. Vill Ni ta bort DVD-spärren, så Ni kan kolla på DVD filmer när Ni kör, eller er bilen utrustad med TV-tuner? |
|
|
Hej, Vår nya bil är inte utrustad med TV-tuner utan det är DVD-filmerna jag vill åt. Har läst runt lite på E90post idag men inte hittat några klockrena alternativ. Inte hela världen om det inte går, men det hade varit lite kul om det gick. Ska bli kul att få leka lite mer med systemet, hade inte läst mycket alls om det innan jag testade själv och jag blev positivt överraskad över både gränssnittet och snabbheten. Mvh Wiberg |
|
|
Min har TV-tuner också så jag vill få bort att skärmen slocknar vare sig man försöker se TV eller DVD. Kan för övrigt meddela att BMW inte trodde att man kunde stoppa i en vanlig DVD-skiva i bilen för att se film men det fungerar alldeles utmärkt! |
|
| Citat: "Kan för övrigt meddela att BMW inte trodde att man kunde stoppa i en vanlig DVD-skiva i bilen för att se film men det fungerar alldeles utmärkt!" Mycket går att säga om aukt. verkstäder men ibland så blir man mörkrädd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.