|
|
|
|---|---|
|
De är nå sattans vad den låter, men skulle vell inte vara nå man orkar köra dagligen så kanske, men en stund i alla fall :D Länk Kannske blir samma efekt om man tappar avgaset, för kan ju inte vara mycket till ljud dämpare där inte. | |
|
Fy f-n vad illa det lät på tomgång & låga varv.. Men rätt hårigt på högvarv! _______ |
|
| Lätt att jag hade velat ha sånt ljud, om jag hade haft M5 E60 | |
|
Låter värre än en "spettad" Volvo 240 i VOC Ingen balans på det ljudet. Öppet och odämpat i alla lastfall och varvtal Givetvis låter V10an underbart på fullt skaft, men det är motorns förtjänst. Detta system låter i mina öron illa. Personligen ser jag systemtillverkarnas utmaning i att få effekt men ändå hålla ljudnivån smakfull vid alla situationer utom fullgas och höga varv. Då kan man acceptera att motorn ryter rakt ut. |
|
|
En dag hade det vart roligt o leka med sen så hade iaf jag inte tyckt det var lika roligt längre. Antagligen inte dian grannar heller när du skall till jobbet kl 7 eller 6;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| lät som en f1 på höga varv | |
| Har du hört en F1 på högvarv? Visst är det en v10, men det där är inte ens i närheten. | |
|
Handlar väl mest om självkritik,ska man lägga ut på u-tube så går det ju att kolla materialet innan enbart för att ge alla tittare en riktigt bra upplevelse.Hälften av tiden var det luft skildrat i fart,skulle kanske ha stängt rutorna innan.F1,naej,skiljer nog en 5-6 tusen varv för att vara i närheten. mvh Dic |
|
|
Tycker de låter fruktansvärt illa. V10 låter alltid gött, men detta va såna toner att de riktigt skär i öronen..! |
|
|
Öhh bmw_jerry menade ju såklart att när M5an låg på höga varv lät den som ett F1-bil. Inte att den lät som ett F1-bil när denna ligger på höga varv. |
|
|
Jag tycker den låter underbart gött ! =) //Jesper BMW - Better Make Way |
|
|
Den lät ju garanterat högre än vad den gick iaf. Inget ljud jag skulle vilja ha på min bil, men lite underhållande att se på youtube iaf =) /Jonas |
|
| Med det avgassystemet blir det garanterat inga viltolyckor. | |
| Fan vad najs ljud! | |
| Skrämmer säkert en och annan kamel. | |
|
NEJ tack ! Hade tröttnat på oljudet efter en timme |
|
|
tråkiga ni är :) men visst, man blir nog trött på ljudet rätt snabbt. |
|
|
Kanske inte det vackraste sättet att låta V10n spela men ni kan ju inte säga att det låter illa? :D //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
pg_ice |
för metalliskt känner igen det där skit ljudet från Supersprint Race då det är ungefär samma skärande ljud. fräckt ett tag säkert men olidligt att höra i längden. 1 kamel får dom väl för det där systemet så det är bara att sätta ut annons om byte ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.