|
|
|
|---|---|
|
Blev av med mina xenon ljus med ballaster och kabel härva för någon vecka sen, blir såå trött på detta tjuveri!! någon som har råkat ut för likande runt v1-v2 ? Trist är att jag hade ställt av bilen och ingen garage försäkring, hade atava som bolag, dom saknar visst avställningförsäkring!! så det blir till att hitta delar o punga ut själv. Rutan har ja bytt själv hitta en för 400:- istället för 2300:- som glas mästaren skulle ha för byte. någon som vet var man kan få tag på billigt kablage eftersom dom klippt av dom? Mvh | |
|
BMW har rep-satser till xenon kablagen av någon konstig anledning..... Vet av egen erfarenhet då jag blev av med mina 2006, men som sagt var det är nog tur att man inte tar dom på bar gärning....... //Tobmag |
|
| glömde säga det att jag har original xenon liggande då jag fick med angel eyes kopior när jag köpte bilen. så kan kännas lite bra att dom inte får lika mycket för dom när dom säljer dom. | |
|
Går ju att köpa nya på Ebay för runt 2000:- för ett par (höger+vänster). Misstänker att man får böta snudd på en tiopotens mer från BMW komplett med ballaster och bulbar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.