|
|
|
|---|---|
|
hallo. är det någon som vet om alla e36or hade check kontroll som standardutrustning., dvs den ofta felnämnda "lilla datorn" som innehåller check knapp samt yttertemp + klocka. samt hur är det med dimmljus? fanns det på alla e36 325or? tacksam för svar. | |
| Nej,inget av det var standard förrutom klocka tror jag. | |
| du har ju själv en 91a..har du checkontroll eller inte? måste veta det =) min har check kontroll men det står inget om det i utrustningslistan. kan ju vägra tro att nån har smäckat dit den själv o dragit kablar. | |
|
Allt ovan nämnda var standard i 325i E36 -91: Dimstrålkastare, MID (Multi Information Display) med Check-Control, digitalur och yttertemperaturvisning. Källa: Försäljningsbsoschyr "BMW 3-serie" 1/91. |
|
|
jag har check-control+klocka men ej yttertempmätare på min E36 finns vissa E36 som bara har analog klocka Mvh Ferenc |
|
| Ber om ursäkt, verkar vid närmare kontroll stämma att just yttertemperaturmätare var extra. Däremot tror jag digital klocka var standard på 325i. | |
|
okej, då var det som jag misstänkte. inte så lätt att ändra saker i efterhand heller utan att det syns. tackar! dock så måste mina dimljuskontakter försvunnit någonstans :/ såg inte ut att hänga några bakom fronten. |
|
| När jag köpte min fanns där bara klocka o temp.Däremot har jag eftermonterat "mellanstora" datorn,och kopplat in "Check engine" lampan som sitter i instrumentpanelen så att jag kan göra pedaltestet o få fram felkoderna. | |
|
Vad har ni gjort åt check knappen? Min låter också |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.