AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.612

Ditec och hjälp med liten lackskada

Ka
12
Kalle71
BMW 135i -08
JB3 2.0
Blev påkörd av en idiot idag, hans förklaring jag körde för sakta !
Jag höll 100 på en 90 väg.

Blev en liten skada i lacken, ca 1 cm lång och lacken blev ljus just där, blev inget i märke i kofångaren.
Funderade redan innan på en ditec behandling, tänkte att de kanske kan fixa skadan då.

Hur skulle ni gjort ?
Vet ni någon bra Ditec i skåne ?

Tacksam för svar ! (skall gråta till jag somnar i natt)
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Svårt o säg om d går o rubba/polera bort innan man sett skadan men blir ju bättre i vilket fall o kanske går bort helt! :) Hur pass ny e din bil? Skick på lack - ev repor, fågelskitsmärken osv?

Kan ju såklart rekom "mitt" eget Ditec center i Hässleholm men finns ju många bra i skåne! :)
Ditec Krusegatan Malmö är ju Ditec-HQ där alla andra "lär sig" ditec metoden

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Däremot inte sagt att d e bäst "slutkvalité" där.... ;)
Crille: inget att anmärka på bilar dom gjort åt mig dom senaste 10 åren iaf...

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
As
11.615
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Gasar-Magnus: Drygare stockholms bidrag blir då att om ett gesällbrev utställdes på varje utbildad person som arbetar med Ditecmetoden så hade Doktor Jörgen så mycket folk i sin lokal att inga bilar fick plats:)

Ditec krusegatan är klockrena och det tar 7-10 års arbete med produkten innan den är helt perfekt:)
Mvh
Asken
As
11.615
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kalle 71: Han var bara avundsjuk på din bils vackra aktre del samt det är enbart ointelligenta förare som kör på andra(förutom BMWförare som är PROmedlemmar på AP då för de är i en klass för sig bortom ointelligens:)).

Mitt råd till dig blir att åk och köp ett original lackstift, kontakta närmsta DITEC-center samt visa bilen där. Åk därefter till gröna skylten och köp lite tüsk öl till digsjälv som flytande plåster för att förebygga magsår och glid förbi proffsen på krusegatan. Dela med dig av en prima brygd och be om prima hjälp, gissa vart jag lärde mig det?:)
Mvh
Asken
ep
35
epox
Bmw 318, e90, 2006
Hej Kalle!

Dom absolut bästa diteckillarna med bäst priser i skåne är Europa Bilvårdcenter i Eslöv. Gör allt mitt där, dom är toppen.

mvh
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Gasar-Magnus; kan bara referera till alla våra hundratals kunder.... Men alla Ditec center gör ett gott jobb så välj den som e närmst o åk dit för en pratstund! :)
AeroX
Jonas på DITEC i Ängelholm är duktig,samt att du har DITEC på Krusegatan i Malmö. Åk dit,be dom kolla på bilen,går det inte att rubba/polera bort så kan dom säkerligen hjälpa dig med en "spot-repair" och sedan konservera bilen:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.