|
|
|
|---|---|
|
Hej jag ska lacka om min 850 och undrar om det är svårt att demontera stötfångare och kofångaren på den tacksam om någon kan detta. MVH Fonzi | |
|
Hej! Vad kul att du håller efter en bilmodell som är bland de finaste BMW byggt. Främst framtill är det en mindre mirakeluppgift som det krävs en gedigen erfarenhet för att få till en perfekt demontering/ montering. En hel del av styrningarna med mera i fronten gör att det är en halv dags jobb att demont, mont. Du lär behöva ett antal nya plastdelar i fronten för de spricker lätt vid demont/ montarbeten. Jag rekommenderar att en verkstad med erfarenhet av E31 får göra det(finns cirka 10 i landet som har den). Vad du än väljer så lycka till! Asken |
|
|
Tack Asken ! Jag älskar denna bil och den heter frugan2 kommer alldrig att sälja den. En snyggare bil får man leta efter?. MVH Fonzi |
|
|
Så bra bilar byggs inte längre:) Du har inte insett att 1fruga är mer än nog att hålla ordning på så du bedriver tüsk harakiri genom att odla 2?:) Blir de riktigt stirriga pladdrar de i luren till dykes on bikes åländska attackabteilung som åker en trikevariant på Länk de är inte att leka med ens för pojkar i läderjacka som heter änglar på slutet.... Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.