AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
483

Konstigt ha-begär

Rosebuddy
Flickvännen kom för ett par veckor sedan hem med en Audi A3 Ts som jag fnös åt. Upphottad turbomotor som låter som en symaskin...Fast efter ett antal mil bakom ratten i hennes kärra är jag imponerad. Det är bra tryck i motorn och det finns resurser att ta av både på höra och låga varv.
Vad säger ni? Min rädsla för att otroheten skall gå över i kärlek känns överhängande. Tänk om habegäret blir bestående...Hemska tanke...
//Lars

ähh.. nonsens
Crusty
Även om BMW är en av dom finaste bilarna som finns måste vi nog inse att det finns andra fina bilar oxå!
Audi gör oxå bra bilar! Sen e ju A3 rätt fräck!
Bilar som BMW, Mercedes, Audi, Porsche alla byggs dom enligt samma princip! Tysk noggranhet o kvalitet!
Ibland e jag väldigt stolt för att jag e halvtysk! =0)
flesta "svenskar" har lite tyskt, belgiskt eller nåt sånt i sig
Crusty
vad menar du med det?
Jag talar flytande tyska , största delen av min släkt är tyskar, hemma pratar jag tyska?
Vad vill du ha sagt?
Att jag skulle vara tysk på låtsas eller? =0/
Yo_Han
Det kan vara farligt med otrohet, själv sitter jag i min andra spriller nya Toyota efter ett långvarigt förhållade till BMW-bilar.
( En 02-turbokonvertering är dock på G)
Jag tycker att 1.8t motorn är en trevlig motor med drag i hela registret. Synd bara att växelådorna i de flesta Audi bilar är så osportiga. Annars är det fina bilar enligt mig.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Trevlig motor, ja, men vad som för 5 år sen fick mig att välja bort A3 T var en svårdefinierbar känsla av "tjejbil".

My Bimmer is my mistress
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.