|
|
|
|---|---|
Rosebuddy |
Flickvännen kom för ett par veckor sedan hem med en Audi A3 Ts som jag fnös åt. Upphottad turbomotor som låter som en symaskin...Fast efter ett antal mil bakom ratten i hennes kärra är jag imponerad. Det är bra tryck i motorn och det finns resurser att ta av både på höra och låga varv. Vad säger ni? Min rädsla för att otroheten skall gå över i kärlek känns överhängande. Tänk om habegäret blir bestående...Hemska tanke... //Lars |
| ähh.. nonsens | |
Crusty |
Även om BMW är en av dom finaste bilarna som finns måste vi nog inse att det finns andra fina bilar oxå! Audi gör oxå bra bilar! Sen e ju A3 rätt fräck! Bilar som BMW, Mercedes, Audi, Porsche alla byggs dom enligt samma princip! Tysk noggranhet o kvalitet! Ibland e jag väldigt stolt för att jag e halvtysk! =0) |
| flesta "svenskar" har lite tyskt, belgiskt eller nåt sånt i sig | |
Crusty |
vad menar du med det? Jag talar flytande tyska , största delen av min släkt är tyskar, hemma pratar jag tyska? Vad vill du ha sagt? Att jag skulle vara tysk på låtsas eller? =0/ |
Yo_Han |
Det kan vara farligt med otrohet, själv sitter jag i min andra spriller nya Toyota efter ett långvarigt förhållade till BMW-bilar. ( En 02-turbokonvertering är dock på G) |
| Jag tycker att 1.8t motorn är en trevlig motor med drag i hela registret. Synd bara att växelådorna i de flesta Audi bilar är så osportiga. Annars är det fina bilar enligt mig. | |
|
Trevlig motor, ja, men vad som för 5 år sen fick mig att välja bort A3 T var en svårdefinierbar känsla av "tjejbil". My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.