|
|
|
|---|---|
| jag letar efter en e46 touring med m-paket, en del har alu ringar runt mätartavlorna en del inte nån som vet varför. | |
|
Det är väl 330n som har aluringar original, eller? Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Jag tror som Razvan... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Det har med årsmodellen att göra har jag för mig //Lövet ______________________________ Kör: Volvo S40N T5 Aut AWD -05 |
|
|
har inget med m-paket att göra, alla E46 330i hade det std. vad jag minns så ingick det faktiskt även i något av "limited edition-paketen" som erbjöds MJ05 när E46an var på väg ut. sedan händer det ju att folk själva "stylar" med aluringar runt instrumenten på sina bilar också. |
|
| kan det va efter 2004??? | |
| verkar bara va 330 bensin som har dessa hittade en 02 på blocket så kanske inget med årsm, intressant.!!!! | |
| Jag tror ringarna ingick i ett paket som hette lifestyle också, som gick att få till alla modeller. Dock ingick de nog aldrig i M-Sportpaketet. | |
|
De går att eftermontera också. Kostar inte särskilt många hundralappar men är rätt så krångligt att göra. ______________________________ //Lövet |
|
|
ÄR det krångligare på E46 än på äldre modeller som E30/E36/E34/E38? Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
andreas_lofgren: Det där med svårt är nog relativt.. Jag tycker inte att det är något svårt att montera på E46 iaf. Gjorde det på min förra 328Ci. Tog inte så långt tid. // Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.