|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt att sälja min bil, men skulle vilja få lite prisförslag.. *Fulldokumenterad service-bok från Bmw verkstad. *Bes I Oktober *Skatt betald *Svensk såld!! *2.5L rak 6:a 170hk *Rökfri *Diamant svart metallic *Grått helskinn (Mycket fint skick) *17'' Y-rondell fälgar med fina sommardäck! (13.000:- kosta uppsättningen nytt) *Bmw alu-fälg 15” med fina dubbdäck *Tonade rutor *Sportfjädrar fram *Taklucka *Central lås *Original larm *Manuell växellåda *ABS bromsar *Servo styrning *Sony stereo cd/mp3 *ACC *El-speglar *El-hissar fram *Går att köra under litern milen om man vill det. Saker som är gjorda/bytt under tiden jag ägt bilden: *Kamrem och spännrulle, remmar (Generator, vattenpump, fläkt, Ac, servon) bytt vid 29.000 mil *Oljetrågspackning *Bromsbelägg *Ventilkåppackning *Handbromsbelägg *Batteri *Tändstift *Olja *Kylarvatten *Luftfilter *Oljefilter *Ljuddämpare *Sportfjädrar fram (Original fjädrar och sportfjädrar bak skickas med) *Hjulinställning OBS: framskärmarna är dåliga, så alltingen fixar jag dom innan eller går ner i pris Här finns fler bilder: Länk | |
| Det låter ju som en påkostad bil men jag tror ändå att det är svårt att få mer än ca 15.000 kr pga skärmarna och att bilen faktiskt är 20 år! Kanske bättre att sälja fälgarna separe. | |
|
Okej, ja frågan är ju om det är värt att lägga ner tid och pengar på skärmarna om det inte ökar priset nämnvärt heller :P fälgarna och däcken har ju sitt pris, gör inte mig något att ha kvar dom då jag ändå ska skaffa en annan e34 sedan om denna blir såld :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.