|
|
|
|---|---|
| ni som har ersatt era stolar i bilen ...vilken sort har ni bytt till ??...., jag kommer nämligen att byta ut mina stolar till sittastill-stolar inför ban säsongen...och därför behöver lite förslag ..: märke, vikt, läder/ nomex, gärna bilder oxå.... | |
z4power |
du har fott post i din brevlåda=) |
|
Zapower; kan jag också få post i min låda? Jag är precis som skorv också mkt intresserad av detta ämne. Tack på förhand :) |
|
|
z4power..: Du har PM.. Jag ringde dig igår ..men inget svar.. |
|
|
Här har du en tråd där det disskuterats om liknande tidigare; Länk Sedan är ett annat tips att kika in på siten rejsa.nu - där hittar du mkt matnyttigt även i form av stolar till z3 c... |
|
z4power |
här e bilder på mina stolar jag ska bli av med=) Länk Länk Länk hör av er på pm svårt å svara på tele beror på hur jag jobbar=) |
| Vilka pengar handlar det om? | |
| z4power: vad väger ett par sådanna stolar?? | |
| vid närmare eftertanke så ser jag att dessa är Recaro SPG och inte Pole position .. | |
z4power |
Det ska va Pole position .. Skorv Dom kosta nya 17500:- jag vill ha 12000:- dom är splirans nya aldrig suttit i någon bil dom väger ca 3,5 4 kg mvh Fredrik |
z4power |
Oki kom med bud då.... ingen som är intresserad av två spliter nya stolar???? ska sälja bilen å jag har ingen användning av dom mvh Fredrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.