AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
859

Vart hittar man en 335i touring?

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Provkörde tidigt förra året en 335i coupé på BMW Group i Göteborg och tyckte den var skapligt underhållande, dock var priset inte riktigt intressant då.

Men nu tycker jag att priserna har börjat se ok ut i alla fall för sedan/coupé.

Men vart hittar man en touring?

Letar på blocket/bytbil osv, men hittar cirka 5 stycken totalt i Sverige och alla konstigt prissatta jämfört med sedan/coupé.

*Jakten på en roligare kombi fortsätter*

Du har väl iaf en här som är prissatt som de flesta coupe/sedaner: Länk

Sen två som är lite dyrare: Länk
Länk

Kanske vore något?!
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Den silvriga på Borgs var väl sisådär lockande. Vem köper en bil för en halv miljon men specar inte xenonljus? Sedan att den är 60.000kr dyrare än den röda är väl spiken i kistan.

//Lövet
coldhex
BMW M135i
Färgen på den röda ser blek ut (kanske bara ljuset som spelar ett spratt)
är lite tveksam till mocka, det verkar vara vanligt på 335:or.

Och den på BMW group, har den höjd markfrigång på nått sätt, den ser märklig ut eller är det bara bilden som är tagen i konstig vinkel.
DL
1.813
DLC
G21 M340i -21
Den röda är mest prisvärd i det gänget. Tror man luras av ljuset ang lacken. För övrigt skulle jag inte vilaj en röd bil, men det är rent subjektivt.

Rätta mig om jag har fel, men beror inte den högre markfrigången för bilen hos BMW Group på att det är en X-drive?

Om de dåliga tiderna fortsätter så kan det dyka upp klipp under vintern. Man får inte glömma att -07 är två år gamla numera och bör inte kosta mer än ~ 350 '.
Det är ju bara mocka på kanterna. Tror också att det är kameran som gör att det röda ser blekt ut. Vilka röda färger finns det till e91? Kanske finns andra bilder att se på nätet (den lär ju inte hunnit blekas på så kort tid).

Man kan säkert pruta en del på priserna i dessa tider.

O ja bilarna är högre om man har x-drive.
Satan vad fina de är! Speciellt den 4 hjulsdrivna.. Och vad bra ligger de i pris!!
Tänka att vår nya 320d M Touring 07a kostade 400.000 sprillans!
DYRT om man ska köpa sprillans nytt!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.