AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
516

priser för toning av rutor i NV-Skåne... nån som vet?

325Ci
Funderar starkt på att byta ut min nuvarande solfilm till ljusare runt hela bilen... nån som har kollat vad de kostar på olika ställen...gärna runt NV-Skåne... tacksam för svar.. // Daniel

jogge
svindyrt,800-1200:-rutan.fixa nån privat snubbe fixar det.köp en dyr film på glsmästeri, ser ut kanon,in nada.
150:- metern..

Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Prata med Spectratec i Ängelholm om Solfilm, det de inte vet är inte värt att veta.

Hälsa från Johan L.
Tjena Daniel!
Jag funderar också på ljus film runt om. Jag var inne hos CombiText på Berga och de gav mej ett pris på 2200 för 7 rutor, och 1800 för fem. Hade vatt bra om du hade provat det innan jag gör det, hehe.

/Christer
325Ci
Christer: har osså snackat med dom.. men dom sa till mig att de skarvar bakrutasn och det vill jag inte... annars e de ett rätt bra pris iaf =)

"Solfilmskillen" var inte där när jag var där så jag fick inte så mycket information. Jag ville även veta hur dom gör för att få det snyggt vid prickarna på bakrutan, jag har ju inte glömt hur det såg ut på 535:an när Carstyling hade vatt på den.
Men då är det väl inte lönt att köra tillbaka till dom om dom skarvar bakrutan, kanske om man låter dom göra sidorutorna bara...
325Ci
d e nog bättre om man låter samma ställe ta alla rutorna istället...så ska jag göra iaf.... vill inte heller ha en skarv i bakrutan...

Th
56
ThomasAhlström
E36 coupé -95
I Teckomatorp kan man Få sina rutor Lackerade i många kulörer + att dom monterar även solfilm till bra priser..... Se annonser i Bilsport...

Thomas Ahlström
Företaget heter CJ glastjänst och har sysslat med detta i massor av år...

"The original point and click interface was a Smith & Wesson"

325Ci
Ni vet inga priser hos dom?? har dom nån hemsida??
mvh Daniel

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.