|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon av er här inne som har delat på ett mätarhus från en M3 E36 nångång? Jag tänkte se över så att alla kondensatorer ser hela och fräscha ut. /Jonas | |
| Tjena,sitter 6-7 torx skruvar på baksidan,lossa dom o dra av baksidan på mätarhuset,då får du baksidan i ena handen o mätar delen i andra handen,ska du sen ta väck mätarna oxå så sitter där 3 nipplar eller vad man nu ska kalla det som ska vridas åt ett håll för att låssna,dom är svarta ,svårt o förklara,hoppas det hjälper lite..MVH Jocke | |
|
Tror redan jag har kommit så långt. Det jag vill komma åt just nu är kretskortet. Det verkar vara plomberat på någe vis, precis som att det inte går att öppna den helt och hållet.. =/ Eller tänker jag fel? /Jonas |
|
| Det vet jag inte,har inte hafft det delat,tror nog inte det går o ta av,skulle nog inte vågat pela där,risken är väll att man sabbar något...Jocke | |
|
Äntligen! Nu är allt löst. Det var ett rent helvete vill jag lova. Var tvungen att borra och löda för att allt skulle lossna (det låter mer riskabelt än vad det egentligen är). Men det värsta var 3st kontakter som var clipsade. Det tog mig 2 timmar att få loss dom! Kanske kan lägga upp lite bilder om det önskas. /Jonas |
|
|
Eftersom intresset verkar vara så stort så lägger jag väl upp en bild... ;) Länk [URL=Länk /Jonas |
|
|
Testa den här länken istället Länk /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.