|
|
|
|---|---|
| Undrar om det var den här bilen som finns under provkörningar här på forumet är till salu Länk! | |
|
Den har varit till salu i typ fyra år :) Vad jag kunde läsa enligt artikeln så är det den bilen. |
|
|
Snygg inredning! /Mats J |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jovist är det så. Hämtades "nästan" Ny på Alpina Fabriken av en herre med bilfirma i Skåne, såldes vidare till en i Stockholm, som bytte in bilen i år på Calisma. Skenet bedrar vilket jag gillar..Snabbare än en Porsche 996 Turbo upp till 150 i alla fall och håller jämt med den nya M5:an i hela registret... |
| kanske man ska ta o byta bil? | |
|
Frågan är bara vad de ger för din bil i inbyte? Den Alpinan måste kunna prutas på rätt ordentligt, har firman sänkt priset nån gång? Mvh |
|
| inte vad jag vet,äh de är bara lite funderingar man har ,den här duger bra denLänk | |
|
Jag tycker inredningen är bedrövlig, fattar inte varför Alpina envisas med att ta de värsta alternativen av inredningsval, är nstan alltid så. :/ Annars är ju den B7'an en våt dröm. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.